پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در متن این پیام آمده است :

با نام و یاد خدا

معلولیت یعنی انعکاس نور و قدرت خداوندی در مخلوقی به ظاهر ناقص ولی با قابلیتی بی نهایت و روزجهانی معلولان روز تکریم توانایی افرادی است که با وجود معلولیت  هر روز بر توانمندی خود افزوده تا به همگان ثابت شود که معلولیت محدودیت نیست و چه هنرمندانه در عرصه های گوناگون بر این حقیقت مهر تایید نهاده اند.

هدف از تعیین روزی بنام معلولین ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره معلولیت های مختلف؛ و افزایش آگاهی هایی بوده‌است که می‌بایست در تمامی جنبه‌های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی برای افراد معلول فراهم آید و همگان در راستای عمل به بخشی از مسولیت اجتماعی خود در ایجاد جهانی بهتر گام بردارند.

حل مشکلات افراد دارای معلولیت وحضور پر رنگ آنان درجامعه ، همچنین دسترسی کامل به خدمات مورد نیاز، از مهم ترین اولویت‏ های سازمان بهزیستی است و تحقق کامل اهداف فقط با همراهی و همدلی آحاد جامعه ، مراکز غیر دولتی و دستگاه ‏های اجرایی مرتبط امکان پذیر خواهد بود .

خانواده بزرگ بهزیستی ضمن امتنان از این همراهی موثر خواستار تداوم و ارتقای این تعامل برای دستیابی به جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت  ( فراگیر ، دسترس پذیر و پایدار ) است.

اینجانب 13 آذر روز جهانی معلولان را  به تمامی افراد دارای معلولیت ، خانواده محترم آنان و  جامعه هدف بهزیستی ، تبریک و تهنیت عرض نموده ،  امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی ، عزیزان دارای معلولیت در کنار سایر افراد جامعه زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تجربه نمایند.

غلامحسین رنجبر

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 26715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد