گیلان | زنان در تحقق پیشرفت کشورنقش موثری دارند

خانم یکتایی مشاور مدیرکل بهزیستی در اموربانوان گفت : زنان در تحقق پیشرفت کشورنقش موثری دارند و تقویت نهاد خانواده وتوان افزایی زنان ودختران از سیاست های برنامه ششم توسعه است که با جدیت باید در سازمانها پیگیری شود.

خانم یکتایی مشاور مدیرکل بهزیستی در اموربانوان گفت : زنان در تحقق پیشرفت کشورنقش موثری دارند و  تقویت نهاد خانواده و توان افزایی زنان ودختران از سیاست های برنامه ششم توسعه است که با جدیت باید در سازمانها پیگیری شود.

مشاور مدیرکل بهزیستی در اموربانوان با بیان اینکه 70 درصد پرسنل بهزیستی گیلان و48 درصد جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی را بانوان تشکیل می دهند عنوان کرد : مقرراست اقداماتی به منظور ایجاد نشاط وهمدلی در بانوان شاغل با برگزاری اردوی های تفریحی وفرهنگی در ماه مرداد وشهریور سالجاری صورت پذیرد.

 وی افزود : گسترش اعتیاد به ویژه در نسل جوان وزنان موجب آسیب پذیری بیشتر جامعه شده و در این رابطه از هماهنگی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با انواع مواد مخدر صنعتی وسنتی در ادارات بهزیستی شهرستانها برای بانوان شاغل خبرداد و به منظور کاهش آسیب در کلیه مراکز کمپ بانوان و خانه های نگهداری وامن زنان کلاس های پیشگیری از ایدز برگزار خواهد گردید.

کد خبر 2671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد