پیام مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی 13 آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر "ولی اله نصر" مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی ۱3 آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت را گرامی داشت.
متن پیام به شرح زیر است:
سوم دسامبر برابر با ۱3 آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت است. این نامگذاری از آن جهت اهمیت دارد که تمامی افراد جامعه، توانمندی افراد دارای محدودیت را باور داشته باشند و در یک ارتباط موثر و تغییر نگرش با رها کردن پیش فرض‌های منفی نسبت به افراد دارای معلولیت، با شناخت نیازهای آنها، فرصت‌های برابری برای بروز توانمندی این افراد ایجاد نمایند و زمینه حضور پررنگ‌تر این عزیزان در جامعه را فراهم نمایند.
شناخت دقیق افراد جامعه از توانمندی‌ها و نیازهای یک فرد دارای معلولیت، افزایش ارتباط اجتماعی موثر جامعه با این افراد را به دنبال خواهد داشت و این زمینه بروز توانمندی‌های آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی را فراهم می نماید.
روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی برای عزم عمومی و ملی برای ایجاد فرصت‌های برابر و رفع تبعیض های فراروی افراد دارای معلولیت است. امسال وجود ویروس کرونا و محدودیت‌های تمامی افراد در زمینه های مختلف؛ نیازهای افراد دارای معلولیت را ملموس‌تر کرد. امید است این باورپذیری، نگاه تصمیم سازان و برنامه ریزان و تمامی افراد جامعه را نسبت به اهمیت نیازهای افراد دارای معلولیت افزایش دهد تا در یک منطق عدالت خواهانه فرصت‌های برابری برای بروز توانمندی این افراد ایجاد شود و شعار امسال روز جهانی افراد دارای معلولیت " ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت(فراگیر/دسترس پذیر/ پایدار)" در عمل فراگیر و اجرایی شود.
اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن به حقوق حقه افراد دارای معلولیت، این روز را به همه افراد دارای معلولیت تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات بی‌شائبه پدران و مادران فداکار، خانواده‌های مهربان و حمایت گر، خیرین گرانقدر و مددکاران پشتیبان افراد دارای معلولیت صمیمانه تبریک گفته و از همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان  و اصحاب رسانه که دلسوزانه در راستای احقاق حقوق این افراد قدم بر می‌دارند؛ قدردانی می‌نمایم.
                                                                                      دکتر ولی اله نصر
                                                                              مدیر کل بهزیستی استان اصفهان
 

کد خبر 26670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد