شهرری| ارتقای سطح سلامت اجتماعی افراد دارای معلولیت اصلی ترین وظیفه  بهزیستی

مدیر بهزیستی شهرستان ری اصلی ترین وظیفه این نهاد در شهرستان ری را افزایش سطح سلامت در سطوح مختلف اجتماعی، روانی و جسمی افراد دارای معلولیت بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدرضا خدابخشی که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت سخن می گفت، اظهار داشت: بهزیستی به عنوان متولی بزرگترین جریانات اجتماعی مدافع و پیگیر حقوق افراد دارای معلولیت است و توانمندسازی، در دسترس قرار دادن امکانات، ارائه انواع خدمات مورد نیاز و ویژه و رفع تبعیض های اجتماعی را در دستور کار خود دارد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که توانمندسازی و ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی افراد دارای معلولیت به عنوان اصلی ترین وظایف در دستور کار بهزیستی شهرستان ری قرار دارد.

خدابخشی خدمت به افراد دارای معلولیت را افتخاری بزرگ و موهبتی توصیف کرد و افزود: بنده و همکاران گرانقدرم که به قدرتمند بودن بسیاری از فرهیختگان دارای معلولیت اعتقاد و باور داشته و همواره در تلاشیم تا به اندازه وسع و توان در ایجاد عدالت اجتماعی و بستری مناسب کوشا باشیم، صمیمانه این روز را تبریک گفته و گرامی می داریم.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در پایان با این جملات به صحبت های خود خاتمه داد: چه بسیار نشستگانی که بالاتر از هر بلند بالایی سر به آسمان می سایند و چه بسیار سخنگویان که خاموش اند و بسا کسانی که چشمهای روشنِ درونشان فانوس راه بسیاری از ما است.

کد خبر 26640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد