فراگیر بودن خدمات با ایجاد مراکز مثبت زندگی

وظیفه مهم مراکز مثبت زندگی تمرکز بر عادلانه بودن و فراگیر بودن خدمات است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری دکتر نرگس عسگری مدیر کل بهزیستی استان در سفر به شهرستان بن با فرماندار این شهرستان دیدار و ضمن تاکید بر ارتقاء خدمات قابل ارائه به جامعه هدف،   گفت: با توجه به شعار امسال روز جهانی معلولین ارائه خدمات فراگیر،   در دسترس و پایدار از اهداف ایجاد مراکز مثبت زندگی است.

وی افزود: وظیفه مهم مراکز مثبت زندگی مراجعه کارکنان این مراکز به محل زندگی جامعه هدف و بررسی مشکلات آنها و ارائه خدمات به آنها در محل زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز در این مراکز بر عادلانه بودن خدمات است و همه کسانی که در مراکز مثبت زندگی فعالیت می کنند وظیفه ارائه خدمات به تمامی افراد  جامعه هدف را بر عهده دارند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: شرایط کرونایی باعث شد بفهمیم کار خیر فقط پخت نذری نیست بلکه با تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند هم می توان در کار خیر شرکت کرد.

فرماندار شهرستان بن نیز با اشاره به سختی کار در بهزیستی گفت:  کارکنان بهزیستی وظیفه سنگینی بر عهده دارند که انجام این وظیفه تنها با داشتن روحیه بالا و علاقه به کار میسر خواهد بود و اگر در انجام فعالیتها صبر و تحمل نداشته باشند، نمی توانند خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه دهند.

کد خبر 26630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد