خیران چهارمحال و بختیاری ۶۵۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان کمک کردند

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: خیران استان با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان ۶۵۰ میلیون ریال در قالب پویش پازل همدلی کمک کردند.

نرگس عسگری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پایان یافتن زمان اجرای این طرح به صورت رسمی،  افزود: در این طرح خیران با خرید قطعات پازل که هر قطعه ۱۰۰ هزار ریال بود در راستای کمک به دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی شرکت کردند.

وی گفت: در استان سه هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز و ۵۰۰ دانشجو زیرپوشش بهزیستی قرار دارند و از خدمات حمایتی و پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیل بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی، تعهد استان در این طرح ۲ میلیارد ریال بود که با توجه به همزمان شدن اجری این طرح با طرح "ایران همدل" و همچنین کمک مومانه برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی و نهادهای حمایتی دیگر مورد استقبال قرار نگرفت.

عسگری با اشاره به اینکه امسال مدارس مجازی و غیرحضوری برگزار شدند، گفت: خیران توجه کمتری نسبت به این طرح داشتند و بیشتر حمایت‌ها در قالب کمک مومنامه و ایران همدل بود که سرجمع در طرح ایران همدل بیش از ۶.۵میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، ۳۲ هزار معلول در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند که از این تعداد ۱۷هزار و ۵۰۰ معلول مستمری بگیردائم بهزیستی هستند.

کد خبر 26626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد