ملارد| مراکز نگهداری در صف مقدم مقابله با کرونا

اقدامات مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان شهرستان ملارد به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در تشریح اقدامات مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان در مواجهه با گسترش کرونا بیان داشت: این مرکز با ظرفیت نگهداری بیش از یکهزار و ششصد بیمار تاکنون گزارشی در خصوص شیوع کرونا ارائه نکرده است. 

داود خادم ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل این مرکز گفت: مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان که علاوه بر نگهداری بیماران، در طرحهای جمع آوری مصوب شورای تامین نیز همکاری بسیاری در جهت پذیرش و نگهداری مددجویان داشته در حال حاضر یکهزار و ۶۰۰ بیمار را پذیرش نموده و از ابتدای اسفند پیش تاکنون گزارشی مبنی بر همه گیری بیماری کووید۱۹ در این مرکز نبوده است. 

وی در ادامه گفت: رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، سم پاشی و ضد عفونی مرتب اتاقهای نگهداری، سالن هاو استفاده از ماسک توسط پرسنل و بیماران با توجه به تعداد بالای مددجویان در این مرکز بصورت دقیق صورت میپذیرد که همین امر موجب کنترل بیماری گردیده است.

خادم تصریح کرد: مرکز اخوان در راستای نگهداری بخشی از معتادین متجاهر استان تهران در سال ۹۲ احداث و در حال حاضر با پنج فاز و ظرفیت نگهداری بیش از یکهزار و ششصد بیمار و ارائه خدمات روانشناختی، مددکاری، آموزش های فردی، گروهی و....که منجر به توانمندی این بیماران پس از طی دوره درمان و ترخیص هست مشغول به فعالیت می باشد.

کد خبر 26614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد