پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضو ها، با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های افتخار و امید رسید.
این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی ایران گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
روز جهانی افراد دارای معلولیت در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.

همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام روز جهانی افراد دارای معلولیت در سال ۹۸ فرمودند: "مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه ی مردم، بخش های دولتی و غیر دولتی و سازمان های انقلابی هستند"، انتظار داریم مردم، مسئولان و همه بخش های دولتی و غیر دولتی در کنار سازمان بهزیستی به خدمت رسانی به معلولان و خانواده های آنان اهتمام ویژه ای داشته باشند. 
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های همه مردم و مسئولان در تسهیل خدمت رسانی به معلولان  این روز را به همه معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان تبریک گفته، برای تک تک این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

                                                                                     مهدی دیناری - مدیرکل 

کد خبر 26610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد