بخش عمده مشکلات معلولین ناشی از عدم اجرای صحیح قانون جامع حمایت از حقوق معلولان است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مشکلات، در نشست شورای معاونین اداره کل بهزیستی هرمزگان حضور یافت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این نشست، غلامحسین رنجبر مدیرکل بهزیستی هرمزگان و معاونین مسائل و مشکلات بهزیستی همچون، مراکز ترک اعتیاد، مراکزنگهداری معلولین، ناوگان حمل و نقل و تردد مددکاران و معلولین، تامین مسکن و اشتغال مددجویان، کسری اعتبارات جاری و کمک های موردی مددجویان را بیان نمودند.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: افراد مشمول حمایت و مستمری بهزیستی و کمیته امداد تعداد زیادی هستند و خدمت رسانی به این تعداد از محرومین و مددجویان بسیار مشکل است. از طرفی این تعداد مددجو شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود : بنده اعتقاد دارم اگر قوانین و مقررات به خوبی اجرا می شد سازمانهایی همچون بهزیستی و کمیته امداد امروز درگیر خیلی از مشکلات نبودند. نمونه آن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان است که بخش عمده مشکلات افراد دارای معلولیت ناشی از عدم اجرای صحیح این قانون توسط نهادهای متولی است.

مرادی در پایان با تشکر از کارکنان و مددکاران بهزیستی گفت: نعمت سلامتی را باید با خدمت و تلاش برای افراد دارای معلولیت شاکر باشیم و قطعا سایر نمایندگان استان نیز در راه رفع این مشکلات تلاش خواهند کرد.

کد خبر 26570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد