پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت روز مجلس

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، روز مجلس را به ریاست و کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان استان تبریک گفت.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، روز مجلس را به ریاست و کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان استان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

"دهم آذرماه که به بزرگداشت سالروز شهادت عالم و مجاهد نستوه آیت‌الله سید حسن مدرس «روز مجلس» نامگذاری شده فرصتی مغتنم است تا قدردان زحمات نمایندگانی باشیم که زبان گویای ملت و نماد مردم‌سالاری دینی هستند.روح شفافیت و عدالت در کالبد نظارت و قانونگذاری با پشتوانه رای ملت تکیه گاهی مدنی را قوام بخشیده است که ما آن را با نام مجلس شورای اسلامی می‌شناسیم. در اهمیت این قوه همین بس که امام (ره) آن را عصاره فضیلت ملت و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مجلس را قوه تفکر کشور دانسته‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلیرمرد تاریخ معاصر ایران شهید آیت الله مدرس، این روز را به تمامی نمایندگان ادوار خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان شریف و دلسوز مشهد واستان در مجلس یازدهم تبریک گفته و برای مجمع نمایندگان استان در راستای توسعه همه‌جانبه این استان و جلب رضایت مردم نجیب و شایسته این دیار مقدس آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون طلب می نمایم."

کد خبر 26567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد