برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی آموزش مهارتهای زندگی بصورت آنلاین

دوره مربیگری آموزش مهارت‌های زندگی با هدف تربیت مربیان ورزیده برای آموزش مهارت های اساسی زندگی طراحی و بصورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان شجاع احسانی سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی استان گفت: آموزش مهارت‌های زندگی یکی از راهبردهای متمرکز بر فرد است که تلاش می‌کند از طریق افزایش توانایی مقابله ای افراد، ظرفیت آنان را در جهت مقابله با چالش های روزمره ارتقا دهد و افراد را در برابر مشکلات ایمن نماید.

احسانی تصریح کرد: مهارت‌های زندگی شامل مجموعه ای از توانایی‌ها هستند که قدرت سازگاری و رفتار مثبت و کارآمد را افزایش می‌دهند. این توانایی‌ها فرد را قادر می‌سازند مسئولیت نقش‌های اجتماعی خود را بپذیرد و بدون لطمه زدن به خود و دیگران با خواسته‌ها، انتظارات و مشکلات روزمره به ویژه در روابط بین فردی به شکل موثری برخورد نماید و دوره مربیگری آموزش مهارت‌های زندگی با هدف تربیت مربی برای آموزش این مهارتها طراحی شده است.

سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی استان گفت: این کارگاه  به منظور توانمندسازی علمی و عملی روانشناسان و مشاوران برای ارایه خدمات روانشناختی به جامعه و افراد نیازمند برگزار شده و  شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر کسب مهارتهای  مهارتهای زندگی با روش ها و تکنیک های آموزش این مهارتها به دیگران نیز آشنا می شوند. 

شجاع احسانی افزود: در دوره مربیگری مهارتهای زندگی شرکت‌کنندگان بر اساس یادگیری تجربی، مشارکتی و با استفاده فنون یادگیری فعال و به صورت عملی مهارت‌های اساسی زندگی را فرا می‌گیرند و در  پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر مربیگری آموزش مهارتهای زندگی ارایه می شود.

کد خبر 26540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد