تهران| ملارد | جلسه اهمیت مشاوره پیش از طلاق در بهزیستی ملارد برگزار شد

جلسه اهمیت مشاوره پیش از طلاق در بهزیستی ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد،  جلسه ای درخصوص مشاوره پیش از طلاق با حضور مرتضی قربانی رئیس اداره ، مریم طاهرخانی معاون امور اجتماعی، کلینیک مددکاری وفا، کلینیک مددکاری نوین و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مصباح در بهزیستی ملارد برگزار شد.
مرتضی قربانی در آغاز این نشست گفت: خانواده یکی از اساسی‌ترین، مهمترین و بنیادی‌ترین نهادهای اجتماعی محسوب می‌شود که تاثیر بسزایی در تعادل روانی، عاطفی و اجتماعی افراد دارد که متاسفانه عوامل مختلفی سبب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می‌شود که باید به این عوامل توجه ویژه‌ای شود که از بروز طلاق پیشگیری کند.
وی تصریح کرد: با توجه به ارجاع مراجعان طلاق از دادگستری و سپس ثبت نامه ایشان از طریق سامانه تصمیم و مراجعه به مراکز مشاوره، طبق بررسی‌های انجام شده این امر دارای محسنات بسیاری است، که می‌توان به کاهش تعارض‌های زوجین، کمک به تصمیم صحیح قبل از طلاق، جلوگیری از وقوع امر طلاق در اغلب موارد و همچنین ایجاد سازگاری پس از وقوع طلاق اشاره کرد.
وی در ادامه افزود: در مراکز مشاوره تحت نظر سازمان بهزیستی افراد  متخصص، با تجربه، آگاه، متعهد، مسئولیت پذیر، آشنا به تمامی جنبه‌ها و مسایل خانوادگی در امر مشاوره قبل طلاق آماده ارائه خدمات به مراجعین هستند.

کد خبر 2654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد