ورامین|گلی از گلستان رشادت توسط تروریسم کوردل هدف ترور قرار گرفت

شورای اداری بهزیستی شهرستان با حضور رئیس، معاون، کارشناسان مسئول و مدیران واحدها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم هراتی در شورای اداری بهزیستی ورامین با محکوم کردن ترور شهید فخری زاده، اظهار داشت: امام خمینی(ره) بسیار زیبا و محققانه فرمودند که مارا بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شود و این نشان از عمق نگاه و مکتب امام راحل است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در ادامه گفت: بی شک ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده که خار چشم دشمنان بود ضایعه ای دردناک برای همه مردم است ولی راه و منش این بزرگمرد هیچگاه پایان نخواهد گرفت.

هراتی در ادامه گفت: در این اقدام تروریستی گلی از گلستان رشادت، توسط تروریسم کوردل، هدف ترور قرار گرفت و این ترور در ایامی که به نام هفته بسیج مزین است رخ داد تا این سرباز میهن به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت است برسد که البته با این قبیل اقدامات، انقلاب اسلامی قدرتمند تر و پرنفوذ از پیش می شود.

در این نشست شورای اداری، برنامه های برگزار شده هفته گرامیداشت بسیج مورد ارزیابی قرار گرفت و به برگزیدگان مسابقه دلنوشته «بسیج یک نهاد مردمی» که توسط پایگاه بسیج و روابط عمومی، به مناسبت هفته بسیج به صورت مجازی برگزار شده بود، جوایزی اهدا شد.

بررسی برنامه های پیشنهادی روز جهانی افراد دارای معلولیت و جمع بندی به منظور اجرای بهینه با توجه به شرایط متأثر از کرونا از دیگر دستورکارهای این جلسه بود.

کد خبر 26523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد