پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی فارس در پی شهادت دانشمند بزرگ ایران، "شهید محسن فخری زاده"

در پی شهادت جانسوز دانشمند بزرگ ایران محسن فخری زاده طی عملیات ناجوانمردانه تروریستی، دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس پیام تبریک و تسلیتی را بیان داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان بدانند با هر قطره خون شهدای وطن، خاک ایمان و اقتدار آن بیشتر آبیاری می شود. شهادت پیشه مردان و زنان همیشه در صحنه ایران است. ملت شریف کشورمان شهادت طلبند و ترور بزرگان ایران عزیز، جز اقدامی از سر ترس و وحشت نبوده و نیست که اگر جز این بود،  دشمنان تا به این حد وحشتشان را از  دانش و تفکر دانشمندان ما، افشا نمی کردند تا بدان جا که دست به اقدام شنیع و قبیح و بزدلانه ترور بزنند.
دشمنان اما این را خوب می دانند که نهال فرزندان ما از ذره های خاک شهیدپرورمان پرورش یافته و قامت و غیرت ایثارشان سرتیتر خبری جهان بوده و هست.
ما با شهادت عجینیم و هیچ پرچین سست و زودگذری نمی تواند دیوار استقامت این مرز و بوم اسلامی را کوتاه کند.
اینجانب ضمن تاثر شدید و محکوم کردن اقدام جهان ناپسند تروریسم، شهادت دانشمند بزرگ هسته ای محسن فخری زاده،  رییس سازمان پژوهش و نوآوری هسته ای وزارت دفاع را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای  ”مد ظله العالی”،  جامعه علمی و  دانشگاهی  کشور ،  ملت قدر شناس ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده و بازماندگان این برادر خدوم  عرصه تلاش و خدمت از ایزد منان صبر و سکینه الهی خواستارم.

دکتر سیدمحمدصادق کشفی نژاد
هفتم آذر نود ونه

کد خبر 26494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد