تهران| ری | کتابخانه مرکز نگهداری و درمان معتادان مهر سروش در کهریزک افتتاح شد

کتابخانه مرکز درمان و کاهش آسیب های اجتماعی در کهریزک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، کتابخانه مرکز درمان و کاهش آسیب های اجتماعی ماده 16مهر سروش با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهر ری، معاون سیاسی امنیتی، رئیس شبکه بهداشت و درمان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر بهزیستی، شهردار کهریزک، بخشداران قلعه نو و کهریزک و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
 مینا رجایی مدیر بهزیستی شهرستان ری در آیین گشایش کتابخانه عمومی در مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مهر سروش گفت: اولین کتابخانه در سال گذشته در مرکز بازپروری شفق در شوراباد افتتاح شد و امروز دومین کتابخانه با همکاری اداره ارشاد استان تهران و شهرستان ری با اهدای بیش از یک هزار و 700 کتاب مورد استفاده بیماران معتاد قرار گرفت.
وی ادامه داد: در حال حاضر 41 کمپ غیردولتی برای بیمارانی که به صورت خود معرف مراجعه می کنند در شهرستان ری برقرار است و مدت زمان دوره درمان در این مراکز 2 ماه می باشد.
رجایی گفت: در مرکز مهر سروش بیماران مدت درمان خود را در سه ماه سپری می کنند و کسانی که از طریق مددکار و مشاوره بتوانند با خانواده های خود ارتباط برقرار کنند ترخیص می شوند و در غیر اینصورت دوره درمان دیگری برای آنان تمدید می شود و نهایت طول درمان در این مرکز شش ماه است.
مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت:  این شهرستان قطب بازپروری معتادین متجاهر است و وظیفه جمع آوری معتادین متجاهر با پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده و بعد از جمع آوری وظیفه غربالگری با اداره بهزیستی است؛ روزانه بین 200 الی 400 نفر در مرکز شهید باهنر در محله بهمنیار غربالگری می شوند.

کد خبر 2649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد