پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده و شهادت این دانشمند هسته ای کشور پیام تسلیتی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از میان مؤمنان مردانی‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.     

بار دیگر دست پلید و جنایتکار تروریسم دولتی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، مدیری دانشمند، مومن و خدمتگزار به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در قالب تروری ناجوانمردانه و بزدلانه از ما گرفت.

اینک که با غم و اندوه فراوان در فراق دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشسته ایم، رجا واثق دارم که خون به ناحق ریخته شده این شهید عزیز پایه های لرزان استکبار و صهیونیسم را لرزان تر از پیش خواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ و قدرشناس بهزیستی کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده به پیشگاه حضرت ولی عصر «عج»، مقام معظم رهبری، جامعه علمی کشور، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خانواده محترم وی، تداوم راه به حق آن شهید والامقام را تا پیروزی کامل حق بر باطل وظیفه دینی و انقلابی تمامی دلسوزان نظام و انقلاب و ایران می دانم.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 26481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =