خراسان رضوی | اجرای سه طرح خیرخواهانه در عید قربان برای مدجویان بهزیستی

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در راستای کمک رسانی بیشتر به مددجویان سه طرح " من هم به پویش قربان می پیوندم"، "خوانی به وسعت یک شهر" و سامان دهی به نذورات نقدی و غیر نقدی" در عید قربان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی معاون مشارکت های مردمی و اشتغال در خصوص برنامه های عید قربان اظهار داشت: معاونت مشارکت های مردمی در راستای کمک رسانی بیشتر به مددجویان سه طرح " من هم به پویش قربان می پیوندم"، "خوانی به وسعت یک شهر" و سامان دهی به نذورات نقدی و غیر نقدی" اجرا می کند.


مجتبی حسین نژاد با اشاره به این که به دلیل حجم بالای نذورات مردم در عیدهای قربان تلاش کردیم باسامان دهی به این نذورات نگاه خیر اندیشانه و کمک به محرومین را بین مردم فرهنگ سازی کنیم گفت: تمام نذوراتی که در قالب این سه طرح از مردم دریافت می شود مستقیم به دست محرومین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان می رسد.
وی در خصوص توضیح طرح "من هم به پویش قربان می پیوندم" بیان کرد: به دلیل افزایش قیمت در ذبح گوسفند از افراد علاقه مند درخواست شده است با واریز هر مبلغی که در توان دارند در ذبح گوسفند و توزیع آن بین محرومین سهیم باشند.


حسین نژاد ادامه داد:طرح "خوانی به وسعت یک شهر" نیز اهدای هزینه ولیمه حج از طرف خیرین به مددجویان بهزیستی است.
وی در خصوص سامان دهی به نذورات نقدی و غیر نقدی اذعان کرد: علاقه مندان می توانند گوشت قربانی و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به دو پایگاه بهزیستی؛ واقع در خیابان امام خمینی (ره)-اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و پایگاه شماره دو واقع در بلوار نمایشگاه- بلوار آیت الله رفسنجانی- میثاق۲-شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) اهدا کنند.
 
شایان ذکر است شماره کارت بانک ملی۷۳۲۴-۹۹۵۱-۹۹۱۸-۶۰۳۷ به نام اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برای واریز مبالغ اهدایی علاقه مندان در نظر گرفته شده است.
 

کد خبر 2645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد