پاکدشت| مجمع خیرین تجهیزات پزشکی کشور به بهزیستی شهرستان لوازم بهداشتی هدیه داد

مدیر عامل مجمع خیرین صنف تجهیزات پزشکی کشور در پی همه گیری کرونا در اقدامی خیرخواهانه، شش هزار عدد ماسک و بیش از ششصد لیتر مواد ضدعفونی کننده به مراکز نگهداری ایتام و معلولان تحت سرپرستی بهزیستی شهرستان پاکدشت اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان تهران؛ محمود برزگر، با بیان این مطلب وتوضیح اینکه همه ظرفیت‌ها و پایگاه‌های اجتماعی این نهاد برای حمایت موثر از نیازمندان تحت حمایت در روزگار شیوع کرونا به کار گرفته شده است، گفت:  سرمایه اعتماد عمومی و گرایش مثبت نیکوکاران، خیران و فعالان عرصه خیر و احسان، بهزیستی را به عنوان نهادی امین و واسطه خیر در جامعه تثبیت کرده است.

برزگر افزود: شاهد این حقیقت، کمک گسترده مردم، خیران، سازمان‌ها و نهادها به مددجویان بهزیستی است.

وی گفت: در همه پیشامدهای ناگواری که بخشی از جامعه ما را تحت تاثیر منفی قرار داده بهزیستی پاکدشت  همواره یکی از مراکز اصلی جمع‌آوری کمک درشهرستان بوده است و در روزهایی که بلای کرونا دامنگیر کشور شده است نیز این نهاد محل رجوع و اطمینان بسیاری از نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌هاست و  برای مثال مجموعه صنف مجمع خیرین تجهیزات پزشکی کشور بیش از شش هزار ماسک و ششصد لیتر مواد ضد عفونی کننده به بهزیستی این شهرستان  اهدا کرده است.

برزگر با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری برای انجام رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از همه خیران، سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌های صنعتی برای همراهی با این نهاد در این حرکت بزرگ درخواست کرد و گفت: بهزیستی شهرستان پاکدشت با تمام توان و همه ظرفیت حمایتی و زیر ساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای یاری رسانی به نیازمندان و مددجویان در میدان خواهد بود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در ادامه اظهار داشت: مصونیت از بلای ویروس منحوس کرونا مستلزم همکاری و هماهنگی همه اقشار جامعه و هم افزایی توان همه افراد و نهادهای ذی توان است.
 
برزگر در پایان گفت: نیازمندان و مددجویان در این شرایط در معرض آسیب بیشتری قرار دارند و کمک بیشتری می طلبند که شایسته است مساعدت های بهینه تری در راستای دستگیری از این افراد صورت گیرد.

کد خبر 26433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد