توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط  موسسه خیریه نیگ گامان جمشید بین جامعه هدف بهزیستی  استان

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط موسسه خیریه نیگ گامان جمشید بین جامعه هدف بهزیستی استان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان دکتر نرگس عسگری گفت:  این بسته‌های غذایی بین خانواده‌های معلولین با جمعیت بالای پنج نفر توزیع می شود.

عسگری با اشاره به اقلام کمک شده به مددجویان استان افزود: این بسته ‌های غذایی شامل چهار کیسه برنج، ۲ قطعه مرغ، ۲ بسته گوشت چرخ‌کرده، یک بسته گوشت و یک کارتن مواد غذایی از جمله رب گوجه ، تن ماهی، روغن، ماکارونی، حبوبات و چای است.

وی اظهار داشت: بر حسب جمعیت معلولین شهرستان توزیع شهرستانی صورت گرفت و بسته های اهدایی در اسرع وقت در اختیار خانواده های واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور در ایام شیوع کرونا به منظور کمک به جامعه هدف طرح ها و برنامه های زیادی داشته که می توان به پویش ایران همدل و همچنین پازل همدلی در این ایام نام برد و این استان توانسته است۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در پویش ایران همدل و ۶۵۰ میلیون ریال نیز در پویش پازل مهربانی برای تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی جمع‌آوری شد.

کد خبر 26403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد