هنرمند سیستانی مقام دوم جشنواره هنری«پارالیم آرت» را کسب کرد

«مهرناز بهرامی» هنرمند معلول سیستانی،مقام دوم جشنواره هنری«پارالیم آرت» را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛جشـنواره جهانی " پارالیم آرت" ویژه افراد دارای معلولیت که در کشور ژاپن برگزار می شود، در ماه نوامبر ۲۰۲۰  آثار برگزیده خود را از میان ۴۰۰ اثر هنری که از ۳۳ کشور جهان به این جشنواره ارسال شده بود، معرفی کرد.

«مهرناز بهرامی» هنرمند دارای معلولیت جسمی حرکتی از استان سیستان و بلوچستان با ارائه اثری به نام «صلح درون»؛موفق به کسب مقام دوم این جشنواره و جایزه ای به مبلغ ۵۰ هزار ین شده است.

همچنین در این جشنواره از میان ۲۰۰ اثر ارسال شده از هنرمندان دارای معلولیت ایرانی، از۲۶ اثر هنرمندان ایرانی در بخش های مختلف تجلیل شد.

 گفتنی است معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با راه اندازی اتاق های هنردرمانی  در۸۴۷ مرکز توانبخشی در سراسر کشور و ارائه خدمات هنری به افراد دارای معلولیت، زمینه حضور فعال این هنرمندان درعرصه های ملی و بین المللی را ایجاد کرده است. به گونه ای که  تعدادکثیری ازهنرمندان تحت پوشش سازمان، به صورت مستقل و یا از طریق مراکز توانبخشی دراین جشنواره ثبت نام و آثار هنری خود را به جشنواره ارسال کرده اند و نمایش بیش از ۲۰۰ اثر هنری ازهنرمندان دارای معلولیت کشورمان در این جشنواره ،تقدیر برگزارکنندگان«پارالیم آرت» از حضور فعال جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت.

کد خبر 26401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =