پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به توانخواهان شاهرودی

کمک هزینه ایاب و ذهاب به توانخواهان واجد شرایط تحت حمایت بهزیستی پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سمنان  مسعود جهانسیر معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در ابتدا سالروز  وفات حضرت معصومه سلام الله علیها  را تسلیت گفت.

مسعود جهانسیر در تصریح شرایط بحرانی جامعه بیان داشت: فضیلت  دستگیری از نیازمندان و دردمندان در منابع دینی و آموزه های اسلامی  ما درج شده است و سازمان بهزیستی در همین راستا و با همین اهداف سعی می کند تا حد توان در رفع مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت قدمهای موثری بردارد.
دسترسی معلولین به خدمات در برخی موارد بدون تدابیر و تمهیدات لازم مانند تدارک ابزارها،فضا و ایاب و ذهاب ممکن نیست و ارائه کمک های مالی جهت حمایت از خانواده های دارای معلول به منظور برخورداری از خدمات مورد نیاز بسیار حائز اهمیت است.
جهانسیر ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به منظور دسترسی آسان توانخواهان  به خدمات آموزشی و تخصصی مراکز،حمایت از خانواده ها جهت تشویق آنها به حضور فرزندان توانخواه در مراکز و حمایت از مراکز روزانه در جهت ارتقاء کیفیت خدمات  نسبت به  فراهم کردن زمینه های لازم برای تأمین حقوق افراد معلول و خدمات توانبخشی، حمایتی، آموزشی و حرفه‎آموزی مورد نیاز معلولان و خانواده های آنان تلاش می کند که پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به افراد واجد شرایط بخشی از خدمات سازمان بهزیستی می باشد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به ضرورت پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به توانخواهان واجد شرایط اظهار داشت:در شش ماه ابتدای سال جاری مبلغ ۱۴۵ میلیون ریال کمک هزینه ایاب و ذهاب به ۶۹ توانخواه پرداخت شده است.

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود یاد آور شد:پرداخت این کمک مانعی برای سایر پرداخت های مستمر و غیرمستمر به توانخواهان گرامی  نیست.

کد خبر 26398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد