برنامه‌های هفته بسیج در استان اصفهان با محوریت مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید زرین اداره کل بهزیستی استان اصفهان، گفت: برنامه‌های هفته بسیج در استان اصفهان با محوریت مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سیدکمال صدیقی، با تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: امروز نقطه صفر دفاع از کشور مقابله با ویروس منحوس کرونا است و با شیوع گسترده این ویروس، با تمام تلاش از ظرفیت بسیج در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: ضدعفونی اماکن ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان، توزیع اقلام بهداشتی اعم از؛ ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به اقشار محروم جامعه هدف بهزیستی از جمله فعالیت‌های پایگاه بسیج، در طول این مدت، بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید زرین اداره کل بهزیستی استان اصفهان، تجلیل از آزادگان در سالروز ورود آزادگان به کشور، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل ازجانبازان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف، حضور در گلستان شهدا و عطرافشانی غبور شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه به مناسبت ۱۳ آبان و هفته حقوق بشر آمریکایی، برگزاری رزمایش دفاع از اماکن ادارای، اردوهای جهادی را در طی یکسال گذشته عنوان کرد.

صدیقی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی، یادآور شد: اردوهای جهادی در بهزیستی استان و شهرستان‌ها با هدف محرومیت زدایی و گسترش فرهنگ محله محوری در ارائه خدمات بهزیستی، توسط تیم‌های جهادی بهزیستی استان و شهرستان‌ها در سطح مناطق محروم استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از آسیب‌ها با حضور خانواده‌ها، برگزاری مسابقه فرهنگی در جلسه آموزشی و اهدای جایزه، بازدید از منازل تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش و بررسی مشکلات آنها، پرداخت کمک موردی به تعدادی از مددجویان تحت پوشش و برگزاری جلسه با دهیار و شورای دهیاری روستاها و بررسی مسائل و مشکلات روستا از مهمترین برنامه‌های این اردوها بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی استان اصفهان، با اشاره به شعار محوری" بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین؛ از افتتاح دفتر پایگاه مقاومت بسیج در محل اداره کل بهزیستی استان با عنوان "شهید زرین"، تجلیل از بسیجیان نمونه، اجرای پویش نذر خون، برگزاری میز خدمت جهادی و ارائه خدمات تخصصی در مناطق مختلف، پویش عکس شهید در قلب و نشر آن در فضای مجازی خبر داد.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه برنامه‌ها در هفته بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در جهت مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

کد خبر 26359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد