نوع خدمت در بهزیستی خاص و متفاوت است

دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی استان گلستان ضمن بازدید از اداره بهزیستی شهرستان کردکوی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ صبح امروز دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان ضمن بازدید از اداره بهزیستی شهرستان کردکوی با ابراهیم قدمنان فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر حسینی در این دیدار با بیان اینکه نوع خدمت در بهزیستی خاص و متفاوت است بیان داشت: کردکوی بالغ بر ۱۶۰۰ مدد جو مسمتری بگیر دارد و با ۲۸مرکز در حال خدمت رسانی به جامعه هدف در این شهرستان  هستیم .

وی افزود: توانمند سازی افراد تحت پوشش از اولویت کاری ماست و شهرستان کردکوی در حوزه اشتغال رتبه اول را دارد که نشان دهنده فعالیت در حوزه توانمند سازی است و امید واریم گسترده تر شود.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: مردم جامعه لایق بهترین خدمات هستند و انتظار ما این است که در ارائه این خدمات همه دستگاهها کمک کنند و یاری گر ما باشند.

در این دیدار هچنین ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی نیز ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری جهت هماهنگی کامل سایر دستگاهها با بهزیستی جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر گفت: توانمند سازی و شناسایی خیرین بسیار اهمیت دارند و این همدلی باید افزایش یابد.

انتهای پیام./

کد خبر 26313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد