برگزاری نشست شورای اداری بهزیستی گیلان به صورت وبینار

ظهر روز دوم آذر ماه نشست شورای اداری با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، معاونین ، روسای دوایر ستادی و روسای شهرستانها به صورت وبینار برگزار گردید .

در این نشست مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج در خصوص اقدامات معاونین ، روسای دوایر ستادی و روسای شهرستانها در بهبود روند خدمت رسانی به جامعه هدف در دوران کرونا و اجرای دستورالعمل برای هر حوزه توضیحاتی ارائه دادند که اهم آن به شرح دیل می باشد .
*پیگیری تک برگ کردن املاک ، پیگیری املاک فاقد سند ، پیگیری عقد قراردادماده ۲۸املاک شهرستانها واخذچک وسفته ، پیگیری وساماندهی املاک  فاقدمستاجر ، تامین و نگهداری حداقلی از املاک و رها نکردن املاک بازدید و سرکشی املاک،قفل درب و....
*خرید ازسامانه تدارکات ، حساسیت ودقت درانبار شهرستانها (قفسه بندی،ثبت درخواست، ورود وخروج و...)
*رعایت شیفت کاری براساس رنگ بندی (قرمز،نارنجی و زرد) و اینکه تعداد اندک کارکنان منجر به اختلال در روند کارمراجعین نگردد.
*همکاران مشمول قانون کار(رسمی کارگری،انجام کار معین،قراردادموقت کارگری)که درشرف بازنشستگی میباشندپس از اخذنامه تامین اجتماعی به اداره نیروی انسانی معرفی نموده وهیچ اقدامی ازشهرستان صورت نپذیرد وراسا نسبت به ترک کاراقدام نکنند.
*باتوجه به اشکالاتی که توسط کارشناس تغذیه دربازدید میدانی درشهرستانها صورت میگیرد، نقاط قوت وضعف به معاونت تخصصی ارسال ولازم است باحساسیت ویژه درشهرستان مرتفع گردد.
*تشویق کارکنان برای سلامتی جسم و روان وایجادتحرک از ورزشهای آنلاین وهمچنین باتوجه به شرایط بیماری کرونا وتعطیلی اماکن ورزشی با رعایت پروتکل بهداشتی برنامه پیاده روی منظم روئسا به همراه تعداد کمی از کارکنان درفضای آزاد اقدام گردد.
شایان دکر است در این نشست از همکار بازنشسته اسماعیل حسین زاده که سی سال از عمر خویش را در راه خدمت رسانی به جامعه هدف و اعتلای اهداف سازمان صرف کرد تجلیل و قدردانی شد

کد خبر 26281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد