قرچک |برگزاری دوره جامع درمان شناختی رفتاری اختلالات هیجانی

دوره جامع درمان شناختی رفتاری اختلالات هیجانی توسط مرکز  مشاوره و خدمات روانشناختی سیفا از مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این دوره به مدت شصت ساعت برای روانشناسان و مشاوران شهرستان قرچک برگزار شد.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در خصوص ضرورت توسعه و افزایش سطح کیفیت نیروی انسانی مشاوران و روانشناس این شهرستان بر اجرای دوره های تخصصی آموزشی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه تنها مرکز روانشناسی تحت نظارت بهزیستی قرچک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی سیفا است، این دوره ها در این مرکز اجرا می شود.

اردشیر بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله رسالت ها و وظایف مهمی که برای این مراکز می توان تعریف کرد ارائه مشاوره های روانشناختی فردی، خانوادگی و آموزش به اقشار، گروه های آسیب دیده و در معرض آسیب، محلات حاشیه نشین و  مناطق روستایی از سطح آسیب پذیری بیشتری برخوردارند، است.

بهرامی افزود: ضرورت دارد با توجه به رشد آسیب ها و اختلالات رفتاری شهرستان نیروی انسانی متخصص مهارت های حرفه ای لازم را داشته باشد؛ لذا دوره های آموزش ها تخصصی برای ارتقای سطح دانش و مهارت روانشناسان شهرستان را برگزار نمایم که در این راستا با توجه به همه گیری روزافزون آسیب‌های اجتماعی، علائم روانشناختی، اختلالات روحی و روانی، اضطراب، افسردگی و وسواس موجود در شهرستان و از طرف دیگر کمبود نیروی انسانی متخصص آموزش دیده در این حوزه تلاش داریم با آموزش تخصصی سطح کیفی و کمی نیروهای را افزایش دهیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک گفت: مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی سیفا دوره های آموزشی با رویکرد درمان شناختی، رفتاری که یکی از خلاء های خدمات تخصصی در زمینه مشاوره های فردی و خانوادگی این شهرستان به حساب می آید را اجرا می کند.

بهرامی در پایان ضمن ابراز قدردانی از مدیریت این مرکز در ارائه مشاوره های فردی و خانوادگی اذعان داشت: در این مرکز به دویست و پنج فرد در قالب اجرای سی کارگاه آموزشی در سطح محلات حاشیه نشین و روستاها و مراکز اقامتی ترک اعتیاد بصورت رایگان؛ سرویس دهی شده که فعالیت های ارزشمند این مرکز گامی موثر در توسعه‌ زیرساخت های تخصصی  اجتماعی و روانشناختی شهرستان به شما می آید.

کد خبر 26279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد