نحوه پذیرش مددجویان در مراکز بهزیستی اعلام شد 

مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره آخرین وضعیت پذیرش مددجویان در مراکز بهزیستی با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای، توضیحاتی داد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین شاهرخی، درباره جزئیات پذیرش مددجویان در مراکز بهزیستی با توجه به تعطیلی ۲ هفته‌ای، اظهار کرد: در این مدت با توجه به تعطیلی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی پذیرش جدیدی نداریم.
مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: در این مدت دو هفته تنها موارد اورژانسی که از سوی اورژانس اجتماعی و یا حکم قضایی معرفی می‌شوند در مراکز پذیرش آن‌ها انجام می‌شود و افراد معمولی را فعلا در تمامی مراکز اعم از مرکز نگهداری از سالمندان، مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن، مراکز نگهداری از معلولان جسمی_حرکتی، مراکز درمان اعتیاد (ماده ۱۵)  و ... پذیرش نمی‌کنیم.
شاهرخی گفت: این تصمیمی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی گرفته و تا پایان تعطیلی دو هفته‌ای هیچ مورد جدیدی را به جز در شرایط اورژانسی پذیرش نداریم.
وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام تعطیلی دو هفته‌ای شرایط پذیرش مددجویان در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی به روال سابق باز خواهد گشت.

کد خبر 26268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد