بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است

دکتر نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی با تبریک هفته بسیج، از بسیج به عنوان مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان نام برد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری دکتر نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین انجام شده است.  

در متن این پیام آمده است :

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است:" بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. بسیج، یعنی همین پایگاه‌های مقاومت و همین نیروهای جوان و پرشورانقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‌توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت. "

بی تردید؛ بسیج و بسیجی نماد اخلاص و تداعی گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایت مداری، شکوه جهاد و خدمت رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت و سمبل مقاومت در برابر ظلم است؛ در واقع امروز بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه یک تفکر و منش است.

تفکر بسیج، حماسه آفرینی ها و فداکاری های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه های علمی و فکری و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی همکاران و بسیجیان غیور اداره کل بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

دکتر نرگس عسگری

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر 26266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد