۱۳ هزار و ۲۹۲ نفر از خدمات اورژانس اجتماعی قزوین استفاده کردند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال، ۱۳ هزار و ۲۹۲ نفر از خدمات هشت مرکز اورژانس و پنج پایگاه خدمات اجتماعی استفاده کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی افزود : از ۱۳ مرکز اورژانس اجتماعی سه مرکز به صورت دولتی و ۱۰ مرکز به صورت غیر دولتی اداره می‌شود.

وی افزود: مراکز اورژانس اجتماعی در بخش‌های مختلفی مانند تیم سیار، مداخله سرپایی، پایگاه خدمات اجتماعی، مداخله نگهداری و خط ۱۲۳ فعالیت می‌کنند.

این مسوول گفت: در همین راستا از ابتدای امسال در بخش تیم سیار ۲ هزار و ۴۷۵ نفر، مداخله سرپایی ۸۷۶ نفر، پایگاه خدمات اجتماعی چهار هزار و ۲۹۷ نفر، مداخله نگهداری ۷۴ نفر و خط ۱۲۳ پنج هزار و ۵۷۰ نفر خدمات دریافت کرده‌اند.

وارثی اضافه کرد: این خدمات در شهرهای قزوین، بویین زهرا، تاکستان، آبیک، آوج، محمدیه، اقبالیه و الوند ارایه شده است و توسعه این خدمات در سراسر استان قزوین در دستور کار قرار دارد.

این مسوول با بیان اینکه کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی مهم‌ترین هدف راه اندازی این مراکز است، افزود: در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی سازمان بهزیستی برای آحاد جامعه، ارتقای توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی، ایجاد زمینه مشارکت مردم و سازمان‌های غیر دولتی، ارتقای آگاهی و شناخت خانواده‌ها نسبت به نیازهای مراجعان به منظور تسهیل فرایند حل مساله در شرایط بحرانی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

کد خبر 26262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد