نشست مدیرکل بهزیستی استان با مجمع خیرین مسکن ساز استان

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیتهای مجمع خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع) اردبیل تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان ، جلسه دیدار مدیرکل بهزیستی با هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع) برگزار شد.

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت مجمع خیرین از بدو تاسیس ، احداث و تحویل 60 واحدی مسکونی به جامعه هدف در سنوات گذشته و در حال احداث 45 واحد دیگر برای واگذاری به خانواده های دارای حداقل دو معلول و خانواده های عادی از تلاش های این عزیزان برای کمک به تامین مسکن جامعه هدف تقدیر و تشکر نمود.

وی گفت: مجمع خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع) با استفاده از توان و ظرفیت خیرین استان در احداث واحدهای مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی ، فعالیت خوبی داشته اند و امید است این غعالیت در سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

سپس مدیرعامل و رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع) گزارشی از فعالیت مجمع و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه 45 واحدی شهرک اندیشه اردبیل ارائه و با اشاره به پیشرفت فیریکی نزدیک 90 درصدی ، اظهار امیدواری کرد تا در سریعترین زمان ممکن واحدهای مسکونی تحویل افراد جانمایی شده در پرونده شود.

لازه به ذکر است : مجمع خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع) یکی از موسسات خیریه تحت پوشش استان اردبیل است که در زمینه تامین مسکن جامعه هدف فعالیت دارد موسسه فوق از ابتدای تاسیس تا کنون با استفاده از ظرفیت خیرین استان تعداد 60 واحد مسکونی احداث و تحویل خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان اردبیل نموده است و در حال حاضر پروژه 45 واحدی در شهرک اندیشه اردبیل توسط این موسسه در حال احداث است که به خانواده های دارای حداقل دو عضو و خانواده های عادی واجد شرایط جانمایی شده تحویل داده خواهد شد .

کد خبر 26247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد