واگذاری 30 هزار پرونده مددجویان بهزیستی کرمانشاه به مراکز مثبت زندگی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تحولی عظیم در خدمات رسانی به جامعه هدف با راه اندازی مراکز مثبت زندگی ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، جلسه توجیهی و بررسی ادامه روند ثبت، واگذاری و انتقال پرونده‌های مددکاری به مراکز مثبت زندگی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و اعضای کمیسیون مثبت زندگی برگزار شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه گفت: هر تحولی همواره با مشکلات و موانعی همراه خواهد بود و راه اندازی مراکز مثبت زندگی بهزیستی که تحول عظیمی در خدمت رسانی به جامعه هدف ایجاد خواهد کرد هم از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: باید تلاش کنیم با همدلی و همراهی موانع را از پیش رو برداریم و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به اجرای دقیق و کامل برنامه ریزی های انجام شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود تا حق هیچ مددجویی ضایع نشود.

به گفته محمدی، در حال حاضر ملاک عمل واگذاری پرونده های مددکاری به مراکز مثبت زندگی، مکان و آدرس موجود در پرونده مددجو است که هنگام انتقال پرونده ها و بازدیدهای مددکاری ممکن است موانع و مشکلاتی به وجود آید که انتظار داریم، مددجویان عزیز همراهی و همکاری لازم با مددکاران در این خصوص را به عمل آورند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد نتیجه زحمات همکاران باشیم و بتوانیم ارزنده‌ترین خدمات ممکن را به جامعه هدف ارائه دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین واگذاری و پیگیری های پرونده های مددکاری را تشریح کرد و گفت: تاکنون در فاز اول برنامه، ۲۹۹۵۴ پرونده به کارتابل ۸۰ مرکز مثبت زندگی در استان انتقال یافته است و ۵۶۲۸ پرونده دیگر در حال تکمیل اطلاعات و رفع نواقص است.
 

کد خبر 26245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد