۱۰۱ واحد مسکونی سیل زدگان ایلامی افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۱۰۱ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان ایلام افتتاح و ۱۵۰ باب منزل نیز تعمیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام در آیین افتتاح این منازل گفت: در تفاهمنامه منعقد شده ۷۰ باب منزل با همکاری بهزیستی، ۱۰ واحد با همکاری کمیته امداد و ۲۱ واحد نیز خارج از تعهدنامه توسط بسیج سازندگی سپاه به بهره برداری رسید.

سردار جمال شاکرمی بیان کرد: کارکنان سپاه پاسداران مبلغ ۶ میلیارد ریال و خیرین ادارات ۴ میلیارد ریال در مجموع ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این منازل کمک کرده اند.

وی ادامه داد: باتوجه به از بین رفتن زیرساختها و وضعیت نابسامان مناطق سیل زده ساختن این منازل کار بزرگی بود که با تلاش جهادی انجام گرفت.

به گفته‌وی، سپاه نیز طبق وظیفه ذاتی خود با تمام ظرفیت برای رفع مشکلات سیل زدگان در کنار مسئولان پای کار آمد و در این راه علاوه بر قدم‌های خوب در حوزه معیشت، پوشاک و درمان دو پل بزرگ و ارتباطی بخش ماژین نیز احداث کرد.

به گفته سردار شاکرمی، با توجه به بازدید انجام گرفته برخی زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز در بعضی از منازل هنوز تکمیل نشده که از طریق قرارگاه محرومیت زدایی استان با حضور استاندار پیگیر رفع انها خواهیم بود.

وی از تلاشهای بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن که در کنار مردم سیل زده بودند تقدیر کرد و گفت: قرارگاه بسیج سازندگی نیز مانند همیشه با تمام توان در کنار مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه ایلام بیان کرد: مردم صاحبان نظام هستند و وظیفه مسئولان خدمتگزاری به مردم است.

همچنین«زهرا همتی»، مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج  از  مشارکت بسیج سازندگی سپاه و بنیاد مسکن برای احداث این واحدهای مسکونی تقدیر کرد. 

کد خبر 26236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد