پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
"بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا له فداه) و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است."
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ به فرمان معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رخداد شگرف و مبارکی بود که امروز پس از گذشت سال‏ها به دوران بالندگی خود رسیده و به مدد حضور مردمی پرشور و انقلابی، استوار و ایستاده در تمامی عرصه ها از جمله حوزه پر افتخار علم و فناوری و دانش هسته ای و دفاع از ارزش‏های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده است. 

هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب و اندیشه های بلند مقام عظمای ولایت تجدید عهد نموده و موکداً بدانیم که در مقطع کنونی که کشور با مشکلات بزرگی مواجه می باشد تفکر بسیجی و عملکرد جهادی در جهت تدوین و اجرای شاخص‏های اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و حرکت به سمت تحقق جامعه ای دانش بنیان و برون رفت از مشکلات پیش رو، بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد. 

بسیجیان بلند همتانی هستند که در سایه ایمان و عمل صالح، جامه جهاد برتن کرده و در صف مجاهدان فی سبیل اله قرار گرفتند. در همین راستا اهتمام مؤثر در جهت نشر و بسط فرهنگ و تفکر بسیجی و ارتقاء پایگاه و جایگاه بسیج، این یادگار عزیز امام راحل(ره) از وظایف آحاد جامعه اسلامی است.

بسیجیان سازمان بهزیستی نیز بعنوان ظرفیتی کارآمد و توانمند برای حضور در عرصه های پیشرفت و رفع نیازهای پیش روی جامعه، در تمامی دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیدند و در سنگرهای خدمت به آحاد جامعه همواره پیشتاز بوده اند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها، پایمردی ها و دلاوری‏های شهیدان والامقام، رزمندگان، ایثارگران، مفقودین، جانبازان و آزادگان بسیجی و ابراز احترام به خانواده های معظم ایشان، هفته بسیج را به بسیجیان آزاده و عاشورایی مسلک، بویژه بسیجیان خانواده بزرگ بهزیستی تبریک گفته و امیدوارم با استعانت از خداوند و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت، هوشمندانه در صحنه های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه سربلندی و پیشرفت کشور و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در تمامی عرصه های کشور همواره کوشا و پرتوان باشیم. 


دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 

کد خبر 26230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =