فیروزه | یک معلول جسمی ذهنی در فیروزه، عضو فعال کتابخانه عمومی شهرستان فیروزه شناخته شد

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزه در مراسم رونمایی از کتاب «پهلوان دل‌ها» گفت: کتابخانه عمومی شهرستان فیروزه برای جمعیت هدف بهزیستی، عضویت رایگان در نظر گرفته و برای معلولین علاقه‌مند کتاب‌ها را به صورت پستی ارسال می‌کند.

فیروزه - رئیس بهزیستی شهرستان فیروزه گفت: کتابخانه عمومی شهرستان فیروزه برای جمعیت هدف بهزیستی، عضویت رایگان در نظر گرفته و برای معلولین علاقه‌مند کتاب‌ها را به صورت پستی ارسال می‌کند.

حمید بردبار این مطلب را در حاشیه‌ی تجلیل از 4 مدیر مهد کودک و یک معلول جسمی ذهنی که به عنوان اعضای فعال کتابخانه‌ی عمومی شهرستان انتخاب شده‌اند اعلام کرد.

وی به خبرنگار ما گفت: مدیران 4 مهد کودک که هم خود، هم مربیان و هم کودکان مهدشان اعضای فعال کتابخانه بوده‌اند مورد تقدیر قرار گرفتند، همچنین یک معلول 15 ساله جسمی ذهنی به نام سجاد توزندجانی که به مدارس استثنایی می‌رود به عنوان عضو فعال کتابخانه‌ی عمومی فیزوزه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

بردبار گفت: این انتخاب و تجلیل در هفته‌ی کتاب و در مراسم رونمایی از کتاب پهلوان دل‌ها که روایت زندگی جهان‌پهلوان شورورزی، قهرمان کشتی اسبق المپیک از شهرستان نیشابور است صورت گرفت.

بردبار یادآور شد: این کتاب توسط دکتر رشید لمیر که نوه‌ی جهان پهلوان شورورزی است از خاطرات شخصی و خانوادگی‌اش به رشته‌ی تحریر درآمده است.

شایان ذکر است کتابخانه عمومی فیروزه 21 هزار منبع اطلاعاتی و 50 عنوان مجله‌ی دایر دارد و دارای 300 متر مساحت است.این کتابخانه دو سالن جداگانه مطالعه برای آقایان و بانوان دارد و دارای 700 عضو فعال می‌باشد.

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزه گفت: کتاب، یک ابزار رسانه‌ای مفید و مؤثر برای رشد توانمندی‌های فکری معلولین است و با امتیازاتی که کتابخانه برای جامعه‌ی هدف بهزیستی قائل شده، امیدواریم که فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش در میان این جامعه گسترش یابد.

کد خبر 26216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد