تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده

تفکر بسیجی تفکری پویا وزنده است که بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیر ضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام بشرح ذیل می باشد:

                                                                                                                                     بسمه تعالی
با سلام و احترام
 تشکیل بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سر داده اند.
ایمان و تخصص ایفای نقش این لشکر مخلص خدا محدود به دوران دفاع مقدس نیست و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است که توانسته است با  نوآوری بهره مندی  بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.
تفکر بسیجی  تفکری پویا وزنده است که بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار است. او حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می بخشد.
اینجانب هفته بسیج را خدمت همه ی بسیجیان عزیز  و کارکنان خدوم بهزیستی که با تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی در خدمت رسانی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تلاش می کنند، تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای همگان ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در دولت تدبیر و امید مسئلت
می نمایم.

                                                                                                                       علیرضا ایزدپور
                                                                                                                             مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 26198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد