ورامین|معضلات اجتماعی راه حلی اجتماعی دارند

جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان ورامین با حضور رئیس، معاون و کارشناسان مسئول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محور این جلسه، مسائل و مباحث حوزه امور اجتماعی و راه کارهای مناسب نسبت به کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی بود. 

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در این جلسه بر همبستگی مسائل و آسیب های اجتماعی جامعه  با بحران های امروز اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: مسائل ساختاری در فروپاشی اجتماعی بسیار مهم هستند و معضلات اجتماعی راه حلی اجتماعی دارند که با رویکردهای اجتماع محور و ساختارسازی های اجتماعی روند توانمندسازی و خدمت رسانی به جامعه هدف اثرات و خدمات بهینه تر و مثمرثمرتری دارند.

اعظم هراتی در ادامه نقش بهزیستی و امور اجتماعی بهزیستی را در تعدیل بی عدالتی و توزیع متوازن ثروت سرنوشت ساز خواند و گفت: در این برهه اهمیت خدمات اجتماعی دوچندان شده است.

هراتی به جریانی موسوم به وحدت اشاره کرد که خدمت و عدالت دوبال آن هستند، افزود: وحدت از پارامتراهای توسعه اجتماعی و تقویت کننده سرمایه اقتصادی و اجتماعی هر جامعه ای است.

این مسئول مهم ترین برنامه های حوزه امور اجتماعی را چنین بیان کرد: پژوهش محوری، توانمندسازی جمعیت هدف، استانداردسازی خدمات و استفاده از ظرفیت های فرابخشی که اهم برنامه های حوزه حمایتی و اجتماعی بهزیستی در ورامین هستند.
 
گفتنی است، در بخشی از این جلسه از خدمات حوریه فرجی در زمان تصدی حوزه امور اجتماعی بهزیستی ورامین تقدیر و آمنه یوسفی پور به جای وی معرفی و فاطمه مشهدی حسین نیز به عنوان مسئول امور اداری مشغول به کار شد.

کد خبر 26192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد