پیشوا|نیاز دانش آموزان تحت حمایت به شصت دستگاه تبلت

دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی شهرستان پیشوا به شصت دستگاه تبلت یا گوشی تلفن همراه برای ادامه روند تحصیل خود یاز دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نجمه اسماعیلی با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط متأثر از ویروس کرونا که شیوه آموزش ها را تغییر داده، شایسته است که تجهیزات مورد نیاز در دسترس همه قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در ادامه افزود: بر این اساس، با هماهنگی و غربالگری های صورت پذیرفته، شصت دانش آموز تحت حمایت را که نیاز به تبلت یا گوشی دارند، شناسایی کردیم که توان خرید ندارند.

وی در ادامه گفت: به همت خیری بزرگوار یک دستگاه تلفن همراه به یکی از دانش آموزان  تحت پوشش اهدا شد تا وی به کلاس درس باز گردد.

 اسماعیلی در ادامه گفت: برای ادامه تحصیل این دانش آموزان در انتظار خیران نیک اندیش هستیم و شماره تماس ۰۲۱۳۶۷۲۹۶۷۳ امور مشارکت های مردمی بهزیستی پیشوا برای دریافت اطلاعات بیشتر معرفی می شود.

وی با اشاره به سهم خیرین در تحصیل و بالندگی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای مملکت هستند و قطعا این کمک ها را فراموش نخواهند کرد و دعای خیرشان همواره در زندگی خیران عزیز که همیشه وجود خود را اثبات کرده و کمک حال مددجویان بهزیستی بوده اند جاری و ساری و پاداش معنویشان نزد خداوند متعال محفوظ است.

کد خبر 26191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد