بهارستان| اجرایی شدن جمع آوری چهارصد معتاد متجاهر

طرح جمع اوری چهارصد معتاد متجاهر به دستور فرماندار بهارستان  در این شهرستان اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در محل فرمانداری و با حضور فرماندار و جمعی ازمسئولین مربوطه از جمله بهزیستی و شهرداری ها برگزار شد، جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرستان در ۴ مرحله به تصویب رسید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان با اعلام این خبر،گفت: طبق بررسی شرایط، نحوه پذیرش و غربالگری بیماران در شرایط سخت کرونایی در مرحله اول چهارصد معتاد متجاهر جمع آوری خواهد شد.

فرجعلی خزایی افزود: مرکز اقامتی میان مدت  راهیان سرزمین روشنایی که در شهرستان وظیفه درمان و بستری بیماران ماده ۱۶ را به عهده دارد طبق شیوه نامه های بهداشتی تجهیز و اماده خدمت به بیماران با نطارت  شبکه بهداشت و غربالگری اصولی طبق پروتکل های بهداشتی   می باشد.

خزایی گفت: کاهش ظرفیت پذیرش بیماران ماده ۱۵،  تجهیز کامل اتاق قرنطینه، ایجاد فاصله یک و نیم متری بین تختها، نصب گیت ضدعفونی در ورودی سالن مرکز، حضور و ویزیت  روزانه  بیماران، توسط پزشک عمومی، تهیه لوازم شخصی ،بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده به تعداد بیماران و.... از جمله اقدامات صورت گرفته در مراکز ترک اعتیاد به منظور جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا در مراکز ترک اعتیاد  تحت نظارت بهزیستی شهرستان بهارستان است.

کد خبر 26190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد