پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت هفته بسیج

مدیرکل بهزیستی گیلان در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر است.امام خمینی(ره)
بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بسیج حاصل بصیرت ،دور اندیشی وهوشمندی رهبربزرگ ومعمار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی(ره) می باشد و ریشه درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند وپرقدرت تبدیل شده است.

بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم ، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است . بسیج پرچم دار ولایت مداری و  اوج ایمان و  حرکت در مسیر حق و حق طلبی ، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم  می باشد . تفکر بسیجی از قداست ، نیت اوست که جوشان ، بالنده و ساری در دلهای مشتاق و مومن مردم جریان دارد . خلوص و صفای بسیجیان  در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی  همه را مجذوب خود می کرد.

اینجانب بعنوان خادم مردم و یک بسیجی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت ،  ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی بخصوص همکاران بهزیستی گیلان ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران زمین  را از ایزد منان مسئلت دارم .

دکتر حسین نحوی نژاد

مدیرکل بهزیستی گیلان

کد خبر 26164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد