۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
بهارستان |تقدیر از آقای ویلچر

اهدای ۴۷ دستگاه ویلچر توسط یک خیر جوان که به آقای ویلچر معروف شده، به مددجویان بهارستان موجب تقدیر اداره بهزیستی این شهرستان از وی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رضا رمضانی در یک اقدام داوطلبانه و خیرخواهانه ۴۷ دستگاه ویلچر به بهزیستی بهارستان و به منظور استفاده افراد دارای معلولیت این شهرستان اهدا کرد.

 رئیس اداره بهزیستی  شهرستان بهارستان با اهدای لوح سپاس، ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند این جوان خیر گفت: در طول دو سال همکاری اداره بهزیستی با این خیر نیک سیرت ۴۷ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی اهدا شد.

فرجعلی خزایی در ادامه افزود: خدمت به قشر نیازمند جامعه وظیفه اسلامی همگان است و که اجری چند برابر نزد خداوند دارد. 

وی خاطرنشان کرد: اهدای ویلچر به توانخواهان نیازمند و افراد دارای معلولیت که آبرومند هم هستند، تاثیر مثبتی در روحیه آنان دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در پایان گفت: خواستار کمک و حمایت هر چه بیشتر خیرین شهرستان در جهت هر چه بهتر یاری رساندن به جامعه هدف بهزیستی هستیم و از صمیم جان، به نمایندگی از خانواده بهزیستی در بهارستان از آقای ویلچر تقدیر و تشکر می کنم که امید را به خانواده برخی از مددجویان تحت پوشش ما بازگرداند.

گفتنی است، تقدیر بهزیستی بهارستان به نمایندگی و توسط شهلا امیدسیدلر از نابینایان تحت حمایت بهزیستی و مدیر مسئول موسسه دستان بینا از رضا رمضانی معروف به آقای ویلچر انجام شده است.

کد خبر 26155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد