ورامین| کمپ ترک اعتیاد شهرستان بار استان تهران را به دوش می‌کشد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ورامین ویژه معتادین متجاهر، بار استان تهران را به دوش می‌کشد و لازم است تا ضمن حمایت از این مرکز، هماهنگی بین دستگاهی برای رفع مشکلات موجود به عمل آید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۵ ویژه معتادین خودمعرف و ماده ۱۶ ویژه معتادین متجاهر، از دستورالعمل‌های ویژه‌ای برخوردار است که این مراکز موظفند تا بر اساس آن فعالیت خود را انجام دهند.

وی افزود: تعهد در کار، موضوعی دو طرفه است که هم باید از سوی دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار گرفته و هم مراکز ترک اعتیاد موظفند تا به وظایف خود عمل کنند تا کارها بدون موازی کاری و مشخص بودن تکالیف، به درستی انجام شود.

وی تصریح کرد: موضوع جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، یکی از دغدغه‌های مهم مسوولان در پاک‌سازی چهره شهرها از این افراد و کمک به درمان آنان است که با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ورامین بخشی از این مهم محقق شده ولی این مرکز با مشکلاتی مواجه است که به هماهنگی بی دستگاهی بیشتری نیاز دارد.

فرماندار ورامین گفت: این کمپ که نخستین مرکز درمان معتادین متجاهر استان تهران است، در اصل بار کل استان را به دوش کشیده و معتادان جمع‌آوری شده برای درمان به این مرکز منتقل می‌شوند که افزایش کارآمدی آن به هماهنگی، پشتیبانی و همکاری تمامی دستگاه‌های داخلی و استانی نیاز دارد.

وی افزود: با استقرار دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، بخش زیادی از این هماهنگی‌ها حاصل شده و یقنا با تأمین نیازهای مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد، شاهد اثرات مثبتی در کل استان تهران خواهیم بود.

وی تأکید کرد: در مقابله با پدیده اعتیاد و مواد مخدر همه باید وسط میدان باشند و تلاش کنند که در این مسیر، دستورات قضایی صادر شده به طور کامل اجرایی گردد و روی زمین نماند.

کد خبر 26153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد