یکی از الویت های بهزیستی تامین مسکن خانواده های تحت حمایت است

زحمتکش گفت : در چند سال اخیر سازمان بهزیستی کشور شرایط ویژه ی در این بخش مسکن برای جامعه هدف و علی الخصوص خانواده های دارای دو معلولیتی قائل شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد حوزه مسکن این شهرستان در شش ماهه اول سال ۹۹ را ارائه کرد.


زحمتکش در ابتدا کارشناسان شاغل در حوزه مشارکت های مردمی شهرستان را چهار نفر بیان و اظهار داشتند : یکی از نیاز های ضروی جامعه هدف بهزیستی تامین مسکن است که در چند سال اخیر سازمان بهزیستی کشور شرایط ویژه ی در این بخش برای جامعه هدف و علی الخصوص خانواده های دارای دو معلولیتی قائل شده است.


رئیس اداره بهزیستی دامغان ضمن تقدیر از حمایت های مالی خیرین شهرستان خواستار همکاری و مشارکت جدی خیرین در ساخت و ساز مسکن شدند.
زحمتکش با بیان اینکه در شش ماهه اول سال ۹۹  کمک بلا عوض توسط بهزیستی جهت انشعابات آب، برق، گاز و عوارض ساختمان به مددجویان تحت پوشش اختصاص یافته است ابراز داشتند : در زمینه احداث مسکن خود مالکی سازمان بر اساس فرم امتیاز بندی کمک بلا عوض پرداخت می نماید، که در همین راستا اعتبارات سازمان در شش ماهه اول سال ۹۹ پرداخت شده است.


وی گفت که از ابتدای سال ۹۹ تا کنون به نه نفر از توانخواهان به بانک های عاملبمنظور دریافت تسهیلات مسکن معرفی و وام دریافت شده است.
زحمتکش در پایان بهزیستی شهرستان دامغان تعداد دو هزار و ۹۷۴پرونده مددجویی به تفکیک در حوزه توانبخشی دو هزار و  ۳۳۱ نفر و در حوزه اجتماعی ۶۴۳ نفر تحت حمایت می باشند و از خدمات بهزیستی بهرمند می شوند.

کد خبر 26139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد