نظارت مشترک مردم و بهزیستی بر مراکز ، با "سامانه دیده بان"

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی "سامانه دیده بان" ( ۱۴۸۲ ) ، جهت بهبود ارائه خدمات در مراکز تابعه بهزیستی و نظارت دقیق تر بهزیستی بر آن مراکز خبر داد.

دکتر فرگل صحاف ضمن اشاره به تعدد خدمات و گستردگی مراکز ارائه خدمات توسط بهزیستی استان، ابراز داشت : در حال حاضر بیش از ۲ هزار مرکز زیر نظر این اداره کل فعالیت می نمایند ؛ لذا  سازمان بهزیستی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و نیز با استفاده از ظرفیت مشارکت مردم در امر نظارت اقدام به راه اندازی سامانه کشوری نظارتی دیده بان کرده است.

وی شعار و هدف سامانه دیده بان را  "دقت ، سرعت ، صحت "  اعلام کرد و افزود : این سامانه در جهت پاسخگویی سریع ، به موقع و با دقت به تمامی درخواست ها ، پیشنهادات ، شکایات ، ایده ها و گزارشات ارسالی راه اندازی شده است و مردم شریف استان می توانند با شماره تماس  ۱۴۸۲ و یا ارسال پیامک به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۵۳۰ به صورت ۲۴ ساعته ما را در امر نظارت بر مراکز زیر نظر این اداره کل و ارتقا سطح کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.

مهدی بلوری مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان نیز با اشاره به راه اندازی این سامانه اظهار داشت: سامانه نظارتی مردمی یکی از راه های مهم ارتباطی است که جامعه هدف می توانند هرگونه موارد از مراکز دولتی و غیردولتی را در آن با ثبت  تا مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.

گفتنی است، خط تلفن " ۱۴۸۲ " با تمامی خطوط تلفن ثابت و تمامی اپراتورهای تلفن همراه،  امکان برقراری تماس وجود دارد.

کد خبر 26137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد