شهرقدس|ادامه بازدیدهای برخط از مراکز تحت نظارت بهزیستی

با توجه به ادامه و گسترش شرایط متأثر از ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ بازدیدهای برخط همچنان در دستورکار بهزیستی شهرستان قدس قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پروین یاری زاده از بازدید  روزانه مراکز تحت نظارت این اداره  با توجه به شرایط  موجود و وجود ویروس کرونا گفت و افزود: این بازدید ها به صورت حضوری با مشکل مواجه می باشد که به صورت برخط انجام می شوند و این نشان از عزم راسخ همکارانم در انجام تکالیف قانونی و عمل به ندای وجدان کارکنان بهزیستی است.

رئیس بهزیستی شهرستان قدس از نظارت  و ارزیابی اجرای شیوه‌نامه های بهداشتی بر مراکز تحت پوشش نیز گفت و بیان داشت: پیشگیری و کنترل همه گیری کرونا با نظارت موثر و هدفمند، ارزیابی به موقع از نحوه اجرای موازین بهداشتی در مراکز امکان پذیر است.

یاری زاده در ادامه خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و صرفه جویی در وقت و زمان ابن بازدیدها در مراکز به صورت برخط انجام می شود و بحث های آموزشی، رعایت شیوه نامه ها و روند و فرایند پذیرش بیماران و رصد مشکلات و چالش های مراکز در این بازدیدهای برخط مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است، این بازدید ها با حضور معاونت های تخصصی هر حوزه، کارشناس مراکز خصوصی ومسئول بازرسی و نظارت اداره به منظور  رعایت تمامی موارد و شیوه نامه ها به صورت مداوم ادامه دارند.

کد خبر 26114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد