ساماندهی سهام عدالت ویژه مددجویان درسامانه سجام

در نشست مدیر کل بهزیستی استان سمنان و روئسای شهرستانها و بصورت ویدئو کنفرانس ساماندهی سهام عدالت ویژه مددجویان درسامانه سجام مطرح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشستی مشترک با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان، کارشناسان ستادی، روئسای شهرستانها و کارشناس  اداره اقتصاد و دارایی بصورت ویدئو کنفرانس  برگزار شد.


علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان از مصوبات این جلسه  در خصوص واریزی سود سهام عدالت و شرایط آن خبر داد و گفت: با عنایت به لزوم تشکیل شرکت سرمایه گذاری استان و آغاز طرح توزیع سهام عدالت از سال  ۱۳۸۵ در کشور، مددجویان و جامعه هدف می توانستند سودهای مربوط  به عملکرد ۹۵ تا ۹۷ را با ثبت شماره شبا و تلفن همراه خود در سامانه به نشانی samane.se.ir دریافت نمایند.


مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه بیان داشت: از آنجا که واریز سود سهام عدالت سال های ۹۸ به بعد منوط به ثبت نام در سامانه  سجام می باشد و همچنین تشکیل شرکت سرمایه گذاری و برگزاری مجمع الکترونیک انتخاب اعضاء جدید با ثبت نام حداقل ۵۰ درصد مشمولان در سامانه سجام امکانپذیر است.

ایزدپور در پایان اظهار داشت: طبق مصوبات این جلسه لازم است کلیه مشمولان سهام عدالت بویژه مشمولان روش غیر مستقیم نسبت به ثبت نام و احراز هویت از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان سایت سجام و یا نرم افزار سیگنال دراسرع وقت اقدام نمایند.


 لازم به ذکر است متقاضیان ثبت نام در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان می توانند ضمن مراجعه به سامانه استان پس از مطالعه شرایط تصدی نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نمایند.

کد خبر 26108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد