فردیس | برگزاری جلسه ی توجیهی مراکز مثبت زندگی

جلسه ی توجیهی مراکز مثبت زندگی شنبه مورخ ۲۴ آبان ماه با حضور دبیر مراکز مثبت زندگی، رئیس بهزیستی فردیس، جمعی از معاونین، کارشناسان این اداره و مسئولین مراکز مثبت زندگی تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در ابتدای این جلسه مهندس «مصطفی امام قلی»، دبیرکارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان البرز ضمن خوش آمد گویی و تبریک به مؤسسین مراکز مثبت زندگی، درخصوص اجرای طرح براساس دستورالعمل سازمان مطالبی را مطرح و بر نقش مراکز در پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد.  


«امام قلی»  راه اندازی مراکز مثبت زندگی را در جهت تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف قلمداد کرد و گفت: با توجه به اینکه دستورالعمل تأسیس این مراکز در راستای گسترش ماموریت ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از سازمان بهزیستی، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مردمی در قالب مراکز و مؤسسات غیردولتی و به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی از سوی سازمان بهزیستی تدوین گردیده است، انتظار می رود مؤسسین این مراکز با آگاهی کامل از خدمات و فعالیت های سازمان در این مسیر قدم بردارند.


در ادامه جلسه «احمد محمد زاده» رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس به مسئله آموزش نیروها جهت ارائه خدمت به مردم و جامعه هدف در مراکز مثبت زندگی تأکید کرد و عنوان داشت : در این راستا آموزشهای لازم توسط کارشناسان تخصصی بهزیستی به این عزیزان داده شده و ضمن تعیین رابطین در حوزه های تخصصی، کارشناسی را به منظور ساماندهی مراکز مثبت زندگی  در قالب پیگیری و رسیدگی به پرونده های مربوطه مشخص شدند.
در پایان جلسه مقرر گردید مسئولین مراکز و کلینیک های مددکاری، پرونده های مددجویان را به اداره بهزیستی شهرستان انتقال و پس از راستی آزمایی در خصوص آدرس، صورتجلسه در اختیار سایر مراکز مثبت زندگی قرار گیرد.

کد خبر 26099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد