بسیج دست توانای انقلاب و یاریگر توانای بهزیستن جامعه است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ما خود را خادم بسیج می‌دانیم و تمام تلاش خود را بر بسیج نیروهایمان برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در دوران جدید، متمرکز کرده‌ایم.

دکتر حمیدرضا پوریوسف که در آستانه‌ی هفته‌ی بزرگداشت بسیج با خبرنگار ما گفتگو می‌کرد افزود: عمده‌ی برنامه‌های هفته‌ی بسیج که در قالب رزمایش‌های هفت‌گانه پیکربندی شده، در سال جاری به موضوع پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته و از آنجا که بهزیستی، محور سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است لذا این موضوع، بار مسؤولیت بهزیستی را سنگین‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: بحث بیماری کرونا، برنامه‌های این هفته را نیز تحت تأثیر قرار داده و یکی دو رزمایش از این مناسبت مقدس، با این بحث مرتبط است.

دکتر پوریوسف بیان کرد: در چهارمین روز هفته بسیج که روز امر به معروف نام گرفته و به کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص دارد بحث تبلیغ رعایت ضوابط بهداشتی و اهدای ماسک رایگان در اماکن و ادارات محور رزمایش است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در آخرین روز هفته که ویژه‌ی کمک مؤمنانه می‌باشد نیز توزیع بسته‌های معیشتی محور رزمایش می‌باشد که قطعا برای آسیب‌دیدگان از کرونا در اولویت خواهد بود و مددجویان عزیزمان خواهد بود.

وی اضافه کرد: نگاه بهزیستی به این پهنه‌ی عملیاتی، نگاه تخصصی است و در عین اینکه تلاش می‌کند رفتار و فرهنگ بسیجی را ترویج و تبلیغ کند با سلاح علم وتقوا که دو بال قدرتمند برای پرواز در آسمان عبودیت و اخلاص و رستگاری است اهداف اجتماعی بسیج را پیش می‌برد.

دکتر پوریوسف گفت: در روزشمار هفته‌ی بسیج امسال، معنویت و سلامت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، تمدن‌سازی و کمک مؤمنانه، که همگی مرتبط با وظایف بهزیستی هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و لذا ما هم خود را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این ایام، وظیفه‌مند می‌دانیم.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: بسیج، روح انقلاب و یادگار امام است و تمام دستاوردهای فرهنگی و علمی انقلاب اسلامی در بسیج، تبلور یافته است.

وی خاطر نشان کرد: بهزیستی به عنوان نهادی که بزرگ‌ترین جامعه‌ی هدف را در بین پیروان امام و ولی‌نعمتان انقلاب دارد، بدون عملکرد و رفتار بسیجی، امکان تحقق اهدافش را ندارد و به همین جهت، بیشترین تأکید را بر نگاه و عملکرد بسیجی در جامه‌ی عمل پوشاندن به اهداف خود و خدمت به مددجویان عزیز که سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند متمرکز نموده است.

دکتر پوریوسف اظهار داشت: بهزیستی به معنای زندگی خوب است و بهزیستن مردم، هدف غایی انقلاب می‌باشد لذا بسیج که دست توانای انقلاب است مهم‌ترین نقش را در بهزیستن مردم بازی می‌کند و هر گاه اخلاق و عمل بسیجی بر آحاد جامعه منطبق گردد هدف بهزیستن یعنی زندگی بهتر برای مردم محقق خواهد شد.

کد خبر 26095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد