۶۲۰ مددجوی قزوینی تا پایان امسال صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: ۶۲۰ مددجوی استان با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی تا پایان امسال صاحب خانه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین،علیرضا وارثی با اشاره به فعالیت های اداره کل بهزیستی استان قزوین در زمینه تامین مسکن اظهار داشت: اداره کل بهزیستی در ۶ ماه نخست امسال ۱۲۷ واحد مسکونی را به مددجویان استان قزوین تحویل داده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد اهداف این اداره کل در زمینه تامین مسکن در نیمه نخست سال جاری محقق شده است،افزود: امیدواریم با کمک دستگاه های مختلف از جمله راه وشهرسازی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی، سازمان بسیج سازندگی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، شهرداری ها، اداره های آب و فاضلاب، برق و گاز با سرعت بیشتری واحدهای مسکونی را به جامعه هدف خود تحویل دهیم.

این مسوول همچنین یادآور شد: اداره کل بهزیستی استان قزوین برای تامین مسکن مددجویان استان یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرده است که البته در این زمینه اعتبارات سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی هم اضافه می شود.

وارثی اضافه کرد: خانوارهای فاقد مسکن دارای ایتام تحت پوشش، خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول ساکن در شهرها و روستاها، سرپرستان خانواردارای معلولیت خیلی شدید، زنان سرپرست خانوار و سایرمعلولان ومددجویان عادی در اولیت تحویل مسکن هستند.

وی با بیان اینکه با همراهی دولت یازدهم و دوازدهم برای بسیاری از خانواده های نیازمند و محروم مسکن تامین شده است، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی سازمان بهزیستی تامین مسکن مددجویان و معلولان نیازمندی است که در تهیه مسکن با مشکلاتی رو به رو هستند و نمی توانند برای خود مسکن تهیه کنند.

کد خبر 26077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد