تقدیر مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از کارشناسان و رابطین حقوقی این اداره کل در راستای تک برگی کردن اسناد

طی مراسمی توسط مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در راستای تک برگی نمودن بخش اعظمی از اسناد استان از جمعی از کارکنان این اداره کل تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور در این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای این کارکنان تصریح کرد: نظر به تاکیدات موکد بهزیستی کشور مبنی بر تک برگی نمودن اسناد مالکیت سازمان از کارشناسان امور حقوقی در ستاد بهزیستی استان و رابطین دفتر حقوقی در شهرستان های مختلف استان که اقدامات شایسته و اثربخشی در راستای این امر خطیر داشته‌اند نهایت سپاس را دارم.

وی همچنین تصریح کرد: پیگیری های مجدانه محمدرضا تبریزی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل و عادل اسمعیل نژاد به عنوان رییس اداره نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بهزیستی استان در راستای به نتیجه رسیدن این امر خطیر قابل تحسین است.

 گفتنی است در این مراسم از کارشناس مسئول امور حقوقی بهزیستی استان (ناهیده عبداله زاده)، کارشناس امور حقوقی بهزیستی استان(شیوا تقی پور)، رابط حقوقی بهزیستی شهرستان سلماس(امیر اسلامی)و رابط حقوقی بهزیستی شهرستان شاهیندژ(پرویز عباسیان) که تک برگی نمودن اسناد با تلاش های این عزیزان تحقق یافت تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 26057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد