نیشابور | اهدای تعدادی تبلت و ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی مجتمع فولاد خراسان رضوی به بهزیستی نیشابور

مجتمع فولاد خراسان مستقر در شهرستان نیشابور، ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی در اختیار بهزیستی این شهرستان قرار داد تا صرف کمک به نیازهای ضروری خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی شود.

نیشابور- ایروانی- به گفته‌ی رئیس بهزیستی نیشابور، این کمک در جریان بازدید فرماندار، مدیر عامل فولاد خراسان و جمعی از مسؤولان شهرستان از تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و همزمان با اهدای تعدادی دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی از سوی فولاد خراسان صورت گرفت.

دکتر علی صدر گفت: آقای مهندس کسری غفوری، مدیر عامل فولاد خراسان از افراد نیک‌اندیش و از مدیران انسان‌دوست بخش صنعت هستند که همیشه یار و یاور بهزیستی شهرستان بوده و در موارد زیادی، به جمعیت هدف بهزیستی، کمک‌های شایان توجهی داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهزیستی نیشابور ۳۹۰ دانش‌آموز، ۱۲۰ دانشجو و ۲ هزار دانش‌آموز عضو خانواده‌ی تحت پوشش بهزیستی را تحت حمایت دارد و نیامند توجه و کمک خیرین برای رفع نیازهای فرهنگی آموزشی این گروه بزرگ کودکان و جوانان می‌باشد.

وی با تشکر از فرماندار شهرستان گفت: آقای دکتر قامتی، خود از خیرین به نام هستند و همواره مددجویان بهزیستی را تحت توجه خود داشته‌اند که این امر نقش بسیار مهمی در جلب و جذب خیرین به سمت اهداف بهزیستی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: خیرین نیشابور، همیشه مددجویان بهزیستی را در اولویت کمک‌های خود قرار داده‌اند و حتی در سال جاری که تمام کشور درگیر تحریم‌ها و بیماری کرونا می‌باشد و وضعیت اقتصادی توانگران، دچار چالش‌های جدی است نیکوکاران نیشابور میلیون ها تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به بهزیستی داشته‌اند که مایه‌ی مباهات شهرستان تاریخی و با فرهنگ نیشابور می‌باشد.

کد خبر 26051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد