گیلان | بازدید دکتر حسین نحوی نژاد از کمپ ترک اعتیاد در شهرستان سیاهکل

مدیرکل بهزیستی گیلان عنوان کرد : بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب ها در کنار سایر ارگانها خدمات ارائه می دهد.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان به همراه خانم اکبری معاون امور اجتماعی  ، آقای مهدی پور رئیس اداره حراست و آقای حکیمی ریاست بهزیستی شهرستان سیاهکل از کمپ ترک اعتیاد " امید آرامش گستر " شهرستان سیاهکل بازدید به عمل آوردند.

دکتر حسین نحوی نژاد در حاشیه این بازدید گفت : بهزیستی بعنوان یکی از دستگاههای کاهش دهنده و کنترل کننده آسیب ها در اجتماع است، امروزه متاسفانه بحث اعتیاد یکی از اساسی ترین مباحث جامعه ما و جوانان ماست.

وی افزود : کشور ما در بخش های مختلف درگیر مقوله اعتیاد است و پدیده مواد مخدر که بخش اصلی آن مقابله با عرضه مواد مخدر ست که کار نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتیست که در این حوزه این عزیزان همواره موفق بوده اند

مدیرکل بهزیستی گیلان عنوان کرد : بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب ها در کنار سایر ارگانها مثل آموزش و پرورش ، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای نظامی و انتظامی ، استانداری ها و شورای مبارزه با مواد مخدر خدمات ارائه می دهد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان ضمن ملاقات با بهبود یافتگان برخی نکات را به جهت تقویت عملکرد هرچه بهتر کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان بیان کرد و قول مساعدت در زمینه تعمیر و بازسازی کمپ را داد .

کد خبر 2604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد